
Frågor om bokningar och biljetter
Kontakta oss via svarsformuläret nedan så svarar vi så snart vi kan under kontorstid.
Om du saknar din biljett så är tipset att följa tre steg innan du kontaktar oss:
1. Sök efter mail från forfoodies.se i din inkorg, det skickas alltid ut i samma stund som bokningen går igenom. I mailet finns bekräftelse och länk till din biljett.
2. Kolla skräpkorgen. Där hamnar våra mail ibland.
3. Logga in på ditt konto på forfoodies.se. Alla som bokar biljett på forfoodies.se skapar ett konto och där finns dina beställningar – och biljetter att ladda ned. Har du glömt ditt lösenord finns funktioner för det också.
Vill du kontakta oss i ett annat ärende så är det självklart ok, din fråga kan ju röra något helt annat än en saknad biljett:-) Har du ett ticket number we want you to fill it out, name of the person who booked and which activity, town and date det gäller, ju tydligare fråga desto snabbare svar!
"*" indicates required fields
If you want us to create your own event or activity for your company
Send an email to info(at)forfoodies.se and we'll be in touch!