Frågor om bokningar och biljetter
Kontakta oss via svarsformuläret nedan så svarar vi så snart vi kan under kontorstid.
Saknar du din biljett? Följ dessa steg innan du kontaktar oss:
1. Sök efter mail från forfoodies.se i din inkorg, det skickas alltid ut i samma stund som bokningen går igenom. I mailet finns bekräftelse och länk till din biljett.
2. Kolla skräpkorgen. Där hamnar våra mail ibland.
3. Logga in på ditt konto på forfoodies.se. Alla som bokar biljett på forfoodies.se skapar ett konto och där finns dina beställningar – och biljetter att ladda ned. Har du glömt ditt lösenord finns funktioner för det också.
Vill du gå samma turordning som annat sällskap under en smakmiddag eller smakpromenad? Då kan du kontakta oss genom formuläret men viktigt att du uppger följande info:
1. Vilket datum och stad gäller det?
2. Vem har gjort bokningen? Gäller både din och den/de andras bokning. Obs! Inte namn på alla deltagare i sällskapet utan bara den som gjort bokningen!
3. Beställningsnummer 5 siffror både på din och det eller de sällskap du vill dela turordning med
Vill du kontakta oss i ett annat ärende så är det självklart ok, din fråga kan ju röra något helt annat än en saknad biljett eller turordning, men har du en bokning uppge alltid best nr.
”*” anger obligatoriska fält
Om du vill att vi skapar ett eget event eller aktivitet för ditt företag
Skicka ett mail till info(at)forfoodies.se så hör vi av oss!